Jom Terjah ~^^~

Saturday, December 11, 2010

ceRiTa SeMalam

reSult ohh reSult..

Assalamualaikum semua dan salam ceria..
moga kalian sentiasa chat walafiat dan berada di bawah perlindungan Allah..
amiiin...
lame dah tuan blog x bercerita kat cni..hehe..
terasa rindu plk nk share cerita kat blog ngan kwn2 alam maya ni
hehehe..
kelmarin..yesterday..semalam..
9 /12/2010
sesuatu peristiwa telah berlaku..
cuba try teka??
hehehe
debaran makin terasa bla menghampiri jam 12 satu minit pagi..
peristiwa bersejarah dalam hidupku..
hehehe
sory yer buat tertunggu-tunggu..
          
"
"
"
3 minit, 2 minit, 1 minit


jariku mula menaip
di keaboard
SMPWEB
pstu masuk nom matrik n password


dah pom log in





fikiranku mula berkira2
nak bukak ke x??
adoi
x berani nak click kat kotak keputusan
nak wat camner
mak n adik aku duk kat sebelah
nak tgk skali...terasa jantungku berdegup kencang
akhirnya aku log out
takot nk bukak..



aku ckp kat mak
doala byk2 bg dpt tinggi..
kelakar plk rasenye
fuhhh..mak aku jampi
hehehe..
pndai jgk mak bergurau time2 cmni
hahah
skali skala..
sbnrnye mak slalu doa kat sume ank mak kan..



round kedua aku log in smpweb ukm
kali ni aku bertekad nk tgk jgk result exam
biarlah dapat berape skali pom
aku dah x kesah dh


Bismillahirrahmanirrahim
pandanganku tertumpu pd result yg ku dpt
terkejut besar aku
bole dikatakan byk peningkatan dr sebelum ni
x penah dpt result cmni slame duk kat u ni
hehehe..biarlah org laen dh byk kali merase
seingatku mase amik PMR lebih kurang cmnila


9 subjek jgk..hehe
alhamdulillah ya Allah
tu jer kalimah yg keluar dr mulutku time tu
tanda syukurku pada Allah
rase nk sujud syukur jer time tu.

bkn aku sorang yg hepy mase tu
adik n mak pom turut gmbira


terima kasih ya Allah
atas nikmatMu ini
terima kasih ma n abah
sbb bg slalu semangat kat nuru selame ni
thanks kat sume pensyarah yg byk  mengajar dan mebantu kami
terima kasih sahabat2ku
sbb brsama2ku tika susah maupom senang
alhamdulillah~~


last skali
 congrates n tahniah kat kwn2 yg berjaya dpt dekan
kalau x dpt pom, ade peningkatan  pom tetap brjaya jgk
mane2 yg kurang brjaya, bole usaha lagi utk sem depan..
kira2 lbh kurang 5 sem ag duk ukm ni
haaa,,bole bergalo lagi usaha..
ok..smpai cni dlu tuan blog brcerita

wasalam..tataaa ^-^






No comments:

Post a Comment